20 December 2013

GOLD COAST AUSTRALIA | FEBRUARY 2014

Assalamualaikum semua.. 

InsyaAllah lagi dua bulan yong akan diterbangkan lagi ke oversea for my FREE trip.. untuk Gold Coast ni insyaAllah ini trip yong buat kali kelima.. Alhamdulillah, sejak dua tahun buat business ni, yong dah melancong ke 5 buah negara. Gold Coast Australia merupakan negara keenam yong melancong secara percuma..

Sedar tak sedar, dah dua tahun yong menjalan business online bersama GLAM.. bersyukur diberi peluang untuk menjalankan business ini dengan jayanya.. nak kata MUDAH.. tidaklah mudah sangat.. but ianya TIDAKLAH susah sangat.. semua orang mampu buat.. trust me!

Untuk trip kali ini yong akan membawa dua orang rakan kongsi yong.. for sure mereka sangat happy sebab ini kali pertama mereka akan ke luar negara.. passport pun baru first time buat tau.. memang pengalaman yang baru.. insyaAllah akan dikenang sampai bila-bila..

Yong pun rasa bertuah sangat sebab dengan business ni yong berjaya mengubah kehidupan yong dari biasa-biasa kepada kehidupan yang luar biasa.. berjaya untuk bantu family dan rakan-rakan untuk dapat apa yang yong dapat kini.. Alhamdulillah dan terima kasih kepada mereka.

Berbalik kepada trip ke Gold Coast pula, InsyaAllah yong akan terbang ke sana pada 15th to 21st Feb 2014!! wow! kami dah tak sabar nak buat lompat bintang disana.. heee jom tanpa buang masa kita layan beberapa gambar tentang Gold Coast, Australia..ambil mood la katakan :p








info tentang GOLD COAST kita bole rujuk disini -----> INFO GOLD COAST.


No comments:

Archive

About Me