21 December 2013

SPEND TIME WITH GLAMBESTIES | KLCC

Assalamualaikum semua. sihat ke?? di hujung minggu ni kemana je hala tuju kita? ada yang stay di rumah je. ada pula yang keluar pergi bercuti kan? alang-alang masih cuti sekolah. Time ni la waktu yang sesuai untuk bawak anak-anak pergi berjalan-jalan tengok tempat orang ye tak?


Salah satu tempat yang menarik di Malaysia ni ialah KLCC.. jangan la tanya tentang sejarah ye sebab yong bukan nak cerita tentang sejarah pun..lagi pula KLCC ni antara salah sebuah pusat membeli belah paling best di Malaysia..

 Actually dah lama yong tak jalan-jalan di KLCC tau.. dan yong juga berhajat nak bawa my GLAMBESTIES ke sana untuk jalan-jalan cuci mata dan hati untuk shopping hehe.. so untuk trip jalan-jalan santai kali ni yong bawa Fatin, Nadd, Kak Mun dan Mieza..

Nadd kebetulan ada business appointment di KLCC, maka haruslah masa kami dihabiskan banyak disana.. seronok sangat.. sempat juga dinner di sana.. 



tu nampak tak? excited tanya tentang make-up..





pose santai. hehe.. selalu tak dapat nak snap gambar di luar KLCC ni haa.. alhamdulillah.. dapat juga peluang walaupun sekejap.. next time nak spend time lebih sikit untuk jalan-jalan disini..




antara menu kami.. sedap spageti tu u all..shoud try! yummy!





cuci mata.. lepas ni harus pergi lagi untuk shopping kasut dan handbag.. shopping berjemaah memang best kan?


cincin di SWAROVSKI





macam-macam gaya ada.. 


the best part is kami ke KLCC dengan menaiki train.. wehuuuu.. jarang-jarang naik train sebelum ni tau.. maklumlah di UTARA mana ada train macam di KL ni.. lagi pula hari kami pergi tu hari AHAD. kalau naik kereta sure jem kan? so malas pula nak drive.. kita semua naik train saja.. alhamdulillah perjalan semua berjalan lancar.. happy sangat dapat spend time together..

sebelum ni kami tak kenal pun sesama sendiri tapi since buat business ni alhamdulillah kami sangat rapat sesama kami.. bukan je jumpa untuk business saja..tapi lebih macam saudara sendiri..

semoga persahabatan kami kekal sampai bila-bila.. amin :) jumpa di puncak kejayaan ya semua!





No comments:

Archive

About Me