19 December 2013

MAJLIS ULANG TAHUN SYARIKAT KE 21 | MIECC MINES RESORT CITY,

Assalamualaikum semua.. Alhamdulillah berlalu sudah Majlis Ulang Tahun Syarikat yang ke 21 Tahun pada November lepas di MIECC MINES RESORT CITY.

Happy sangat kali ni yong dan my team meraikan mentor kami CDM Shaliza Aziz untuk pangkat Crown Diamond Manager.  Tahniah yong ucapkan.. Usaha hampir dua tahun berbaloi-baloi bila dapat capai pangkat yang diidamkan beserta income 5 angka gemok! Alhamdulillah :)



cantik kan? make-up cantik ni dari CHIKA 

sewaktu mengiringi CDM Maisarah Ibrahim naik ke pentas untuk beri ucapan.. semangat kami semua naik pentas dan menyanyi lagi lagu "Goyang Duyu". Bila naik ramai-ramai rasa best pula. hehehe tak rasa takut pun :P



kami semua sangat terhibur dengan persembahan dari artis berbakat besar, Misha Omar. siap menyanyi sekali pula tu.. enjoy habis! lepas je habis persembahan..yong terus komen di instagram Misha Omar.. paling best Misya reply my komen! fuyooo.. terujasss oke ! haha


CDM Shaliza Aziz bersama pasangan beliau..sama cantik sama padan.. suami yang sangat memberi sokongan terhadap isterinya.. Alhamdulillah..




here! it's me.. make-up hasil tangan CHIKA juga.. thanks CHIKA.. confirm muka jadi runcing after make-up.. love it!




My partners from Kedah.. Thanks Pijat and Kak CT kerana masih bersama yong sehingga kini.. u all penguat semangat yong.. insyaAllah yong akan bantu Pijat dan Kak Ct sampai berjaya dan dapat apa yang yong dapat kini..




keratan Akhbar pada hari Majlis Anugerah.. glamour our CDMs dapat masuk akhbar Berita Harian.. 




CDM SHALIZA AZIZ dan CDM SHA KHALID. Dua orang mentor hebat yang sentiasa bantu yong.. Alhamdulillah, berkat tunjuk ajar mereka dan doa keluarga..yong sentiasa dapat apa yang mentor perolehi..


Dalam business ni kita memang wajib follow atau TIRU apa yang orang yang berjaya buat.. insyaAllah kita pun akan dapat hasil yang sama...


Yong target next Majlis Anugerah yong pula akan naik pentas..nak juga pakai baju glamour macam our CDMs pakai.. dari pereka fashion terkenal. buat business kecil-kecilan tapi income sangat gemuk.. aim for more!!!! 


No comments:

Archive

About Me