24 July 2017

JAMUAN RAYA SHOM 2017


Assalamualaikum. 

Pada 12 July 2017 yang lepas Yong berpeluang menghadiri Jamuan Raya Sahajidah Hai-O Marketing  (SHOM). 

Ini kali pertama yong dapat sertai majlis hari raya SHOM setelah bergelar Crown Diamond Manager. Majlis sebegini atas jemputan SHOM khas buat yang telah bergelar CDM sahaja. Wow! Mesti special kan?

Setiap tahun ada saja majlis yang Yong tak sabar nak join. Majlis dari SHOM memang ditunggu-tunggu kerana sentiasa ada good news yang akan diumumkan.  Memang betul! Bagai dijangka SHOM umumkan akan keluarkan beberapa lagi produk baru untuk kami semua. 

Tak lupa kami dipanaskan lagi dengan new trip ke Korea. Dah tahu dah kemana kami akan pergi nanti. Semua tempat best belaka. Tak sabar nak all out leboh lagi bersama team. 






Bergambar tu wajib la kan? Hehe Pada majlis kali ni Yong hadir bersama CDM Shaliza dan pasangan beliau DDM Ridhuan Che Rus. CDM Ain pula tak dapat hadir kerana menunggu saat untuk melahirkan baby ketiga beliau. 



Mentor kesayangan saya ni tau. Terima kasih Cdm Ija kerana setia mendidik dan mencanai saya dari zero sampai la menjadi CDM. 




Bergambar bersama CDM-CDM hebat SHOM. Ambil aura mereka juga. Balik rumah tak senang duduk jadinya tau. Nak kerja lebih lagi 💪






My favourite food. Lemang dan ketupat. Ini la menu yang ditunggu-tunggu setiap kali pergi rumah terbuka tau. Dapat juga makan lemang. Lembut sangat, rendang pun maveles! Tak rugi cheat day hahaha


Makanan yang lain pun super awesome. Ada nasi, aneka mee, kambing bakar, soto, ais kacang dan pelbagai lagi juadah. Semuanya 5 start gitu. 







Acara yang ditunggu-tunggu buat CDM yang cemerlang. Dapat bonus extra 2% di majlis SHOM. Tahniah CDM Shaliza! Proud of you. Bukan calang-calang orang tau boleh dapat bonus ni. 2% bonus pun bernilai Min 5 angka! Wow tak? 


InsyaAllah my turn will coming soon. Tak sia-sia join buainess ni. Banyak manfaat yang kami dapat. Paling penting bisnes ni for long term, produk mudah jual, bisnes plan telus dan boleh diwarisi. 


Best kan? U all yang mana nak join kami boleh segera mesej yong ye. Lagi cepat lagi bagus. 


Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me