24 July 2017

POWER UP SESSION WITH CDM SHALIZA AZIZ

Assalamualaikum.

Sihat ke kawan-kawan? Hari ni just nak update cerita tentang weekend minggu lepas. Yong and my partners ambil peluang untuk berjumpa dengan our mentor CDM Shaliza Aziz. 


Alang-alang CDM ija balik kampung di Sungai Petani, apa lagi kami curi la masa beliau sekejap untuk berjumpa. Bukan sekadar jumpa tau. Time ni la nak korek tips dan ilmu baru untuk qualify Korea.




Antara rakan kongsi yang hadir iaitu dari team Ddm Fiza Mahazir dan Dsm Kak Siti.



My mentor Cdm Shaliza Aziz. 



Now pakej percutian percuma ke Korea sedang berlangsung. Kami semua nak rebut peluang untuk dapatkan tiket melancong percuma.


Apa yang best! Bila siap tiket ke Korea, automatik BONUS pun besar, dapat naik pangkat, aura terserlah dan team makin berkembang.


So meeting kali ni, kami decide untuk berjumpa Conttiny Korean Cafe. Kena betul dengan tema kan? Hehe



So this is for my lunch. Yums! Sedap juga fried dumpling ni. Next time nak try another menu pula. 


Ok berbalik kepada cerita meeting kami tu. Nampaknya my partner kemain bersemangat tau. Banyak tips dan ilmu baru yang dikongsikan oleh Cdm ija. Apa lagi semua partner memang excited habis. Me also tak sabar nak memecut lebih laju.


Nak dapat free trip bukan semudah yang dijangka kan? Mesti ada persediaan rapi. Wajib ada ilmu. Dah dapat ilmu mesti kena tindakan dan elemen rujuk mentor. 


Thanks kepada rakan kongsi yang hadir. Jauh dorang datang dari Kulim semata-mata nak jumpa mentor kami tu. Nampak semangat luar biasa tu tau. 


Next time insyaAllah kita gather lagi ok. Nak makan Korean Food again pun no problem 👍 ada hadiah untuk u all yang qualify trip.


And yong pula tak sabar nak fly kali 12 secara percuma dengan SHOM. Weehuuu.


Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me