13 April 2017

TDC UTARA INTENSIVE TRAINING MARCH 2017

Memang tersangat banyak kelebihan yang telah Allah janjikan kepada mereka yang bergelar penuntut ilmu. Jika kita mengetahui keutamaan ilmu ini, pasti akan semakin semangat untuk belajar.


Alhamdulillah, usahawan-usahawan TDC memang rajin ambil peluang. Sebab tu kami TDC Utara akan adakan Intensive Training setiap bulan. Ilmu kalau tak diguna kita akan cepat lupa kan? So kita akan selalu ulang topik-topik penting dan buat praktikal juga.


Untuk bulan March, Yong bersama kak Hanifa, kak Siti Norizam dan kak Asma bertugas mengendalikan class TDC Utara. Alhamdulillah class berjalan lancar. Semua usahawan TDC yang hadir puas hati kerana dapat belajar ilmu baru.


Kak Hanifa dari Alor Setar bertugas sebagai emcee untuk kelas kali ini.




Kak Siti Norizam dari Kulim menyampaikan ilmu tentang teknik follow up secara berkesan.







Kak Asma pertama kali bertugas di class berkongsi ilmu artwork. Best topik ni. Lepas belajar terus praktik. lepas ni senang nak buat artwork dan testimoni.






 Antara usahawan TDC yang hadir. Semangat betul mereka. Banyak artwork yang dihasilkan pada waktu kelas.


Barisan AJK kelas bulan March. terima kasih atas kerjasama kalian.



Special datang dari jauh. Kak Mas from Sepang. Alang-alang balik kampung di Kuala Ketil, terus ajer datang kelas menimba ilmu. tak gitu kak Mas?




Slot terakhir. Slot motivasi. Naik semangat anak didik. Teruskan perjuangan sampai garisan terakhir. Alang-alang dah mula berniaga, berniagalah sampai jadi kaya. Kita semua boleh!




Thanks kepada yang hadir. Moga ilmu bermanfaat dan jumpa di next class okay!

Anda juga berminat nak sertai keluarga TDC? jangan segan silu contact Yong segera.



Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


No comments:

Archive

About Me