13 April 2017

GRAB OPPORTUNITY TO TANGALOOMA ISLAND, GOLD COAST AUSTRALIA FOR FREE

Melancong ke luar negara boleh buatkan hati kita damai kan? fikiran pun tenang dan rasa perasaan ni happy jer.


Tambah pula kalau dapat melancong ke luar negara bersama keluarga tersayang. Fuh! satu memori yang tak dapat kita nak lupakan sepanjang hidup.


Siapa pernah ke Australia? cer angkat tangan hehe. Yong pernah ke Gold Coast, Australia pada tahun 2014. Entri trip tu u all boleh tengok di sini --> Travelog Gold Coast, Australia 2014


InsyaAllah this year Yong akan ke Australia lagi buat kali kedua. Paling best sekali ianya PERCUMA! Ye betul, percutian percuma untuk kali kedua. MasyaAllah punyalah best kalau dapat melancong free ke merata dunia. Yong hanya perlu bawa duit shopping ajer.


Next trip kami akan di bawa ke beberapa tempat menarik seperti gambar di bawah.



Dapat peluang bagi makan kat Ikan Dolphin.






Dapat main di taman tema Dreamworld. Sebelum ni kami dah ke Movie World. puas juga main roller coaster. cuma next trip ni masih berfikir nak main roller coaster atau tak. Dulu muda lagi, now rasa seram pula nak naik permaianan begitu. Mungkin join CDM Ija pegang handbag kawan-kawan jelah hehe



Wah! ni paling excited! nak tengok ikan paus menari-menari di tengah laut sambil naik cruise mewah. aduh best nya! sebelum ni Yong tengok ikan paus dalam televisyen je tau. Tak sangka akan dapat peluang macam ni.



Last but not least, Shopping tu wajiblah kan. Alang-alang dah ke negara orang mestilah nak beli something special. Kami akan ke Pacific Fair iaitu sebuah mall bertaraf dunia yang baru dibuka di Gold Coast. wow! tak sabar nak ke sana tau.






Moga perancangan Yong berjalan lancar.Doakan Yong sukses ya kawan-kawan. Kalau ada yang berminat nak sertai free trip ke Gold Coast Yong sudi nak share tips how yong buat business ni. Follow je cara betul InsyaAllah hasil pun bombastik.

Contact me okay! See ya :)

Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me