22 November 2017

TANDA-TANDA BANYAK ANGIN DALAM BADAN

Tahap "kuat angin" dalam badan juga bergantung pada tubuh badan seseorang. Angin menyebabkan tubuh badan seseorang terjejas tanpa mengira usia.


Apabila tubuh badan sesorang itu lemah. Ia mudah untuk dapat penyakit. Tanda-tanda banyak angin dalam badan adalah seperti berikut.



Amacam? ada tak tanda-tanda sebegini dalam diri anda? Jika YA. Apa yang anda perlu buat untuk tangani masalah begini? 


Yong nak sarankan anda mengambil Garlic Tablet 4 biji sehari. Seperti yang kita tahu, Bawang putih mempunyai pelbagai khasiat untuk tubuh badan kita. Bukan sahaja untuk digunakan dalam masakan tau. Nak makan begitu je pun boleh. EH! tapi sanggup ke u all?? :)


Kalau tak sanggup nak telan bawang puih mentah. Anda mungkin boleh cuba Garlic Tablet ni. Sebotol ada 80 Biji. Harganya cuba Rm44 sahaja. Murah dan bagus untuk kesihatan kita. 


 Disini Yong selitkan juga KEBAIKAN GARLIC TABLET ni. 


Banyak khasiat bukan? Juga sesuai untuk golongan remaja dan wanita dalam pantang. Macam Yong sendiri amalkan Garlic Tablet ni setiap pagi. Untuk buang angin dan banyakkan susu. Alhamdulillah, baby Aisyah kini berumur 1 tahun 6 bulan masih lagi breastfeeding. Walaupun bersulamkan susu formula tapi Yong rasa happy sangat sebab dapat susukan Aisyah sampai sekarang.



Jadi kepada anda yang ingin dapatkan Garlic Tablet ini bolehlah segera contact Yong ya.


Garlic Tablet
Rm44 sebotol. 
80 Biji


Nurul Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


1 comment:

Archive

About Me