22 November 2017

RANGKAIAN MARINE ESSENCE HOME SPA

Alhamdulillah. Kini Marine Essence Series dah keluarkan dua produk terbaru iaitu Hair Conditioner dan Body Scrub. Kedua-duanya mempunyai kandungan Garam Buluh yang sememangnya kita tahu akan kebaikannya.


So today Yong nak share sikit info mengenai Body Scrub Marine Essence ni. U all suka tak lulur badan? Berapa kali dalam seminggu u all lulur / sental badan anda? hehe Susah nak jawab ye? Ikut kerajinan? atau tak pernah pun scrub badan tu sebab tak biasa.






Sebenarnya banyak kebaikan yang kita boleh perolehi bila selalu menjaga kesihatan dan kecantikan kulit badan kita. Salah satunya ialah dengan aktiviti melulur badan. Jom kita baca apa tujuan scrub badan ni.


TUJUAN  SCRUB BADAN


1. Untuk mengangkat sel kulit mati serta kotoran yang menyumbat pori kulit sekaligus membuka untuk kulit bernafas dan menyerap nutrisi.


2. Memberi kesan kulit sentiasa halus dalam jangka masa panjang.


3. Kembalikan kulit asal kita yang dah kusam akibat gaya hidup dan persekitaran terdedah oleh sinaran matahari dan habuk.


4. Mandi/guna sabun boleh membersihkan badan daripada kotoran tapi sel kulit mati tidak dibuang dengan sempurna yang akan mengakibatkan sel-sel kulit mati bertambah tebal & menghalang sel kulit yang baru untuk menyerlah.







Banyak kesan baik yang kita boleh dapat kan? Bila selalu lulur, kulit kita akan lebih sihat dan awet muda. Bertambah cerah, lembut dan halus pula tu.


Kini di pasaran pula terdapat banyak produk lulur yang bagus. Cuma yang mana satu pilihan kita? Haa bagi Yong, alang-alang nak menjaga kesihatan dan kecantikan kulit sendiri elok sangat la gunakan produk yang berkualiti tinggi dan sesuai untuk masalah kulit dan alergi macam Yong ni. 


Yong sarankan anda gunakan Marine Essence Body Scrub. Paling best sebab ada kandungan Garam Buluh di dalam nya. Mari kita baca pula sedikit info tentang Marine Essence Body Scrub ini.

6 Khasiat  ME Body Scrub


1. Dirumus khas dengan GARAM BULUH dan PHENO-SFE untuk menyihatkan, melindungi dan meremajakan kulit


2. Mengandungi 100% pengelupas semulajadi yang mesra alam - SERBUK ISIRONG BADAM & SERBUK KULIT WALNUT untuk menanggalkan secara lembut kekotoran & lapisan kulit mati untuk menghasilkan kukit baharu yang lebih sihat


3. Diperkaya dengan MENTEGA SHEA & MINYAK JOJOBA sebagai pelembut semula jadi untuk memulih & melembapkan kulit yang kering dan mengelupas.


4. Mengandungi EKSTRAK MADU& VITAMIN E untuk membekalkan kelembapan & khasiat yang terbaik untuk kulit


5. EKSTRAK LICORICE & EKSTRAK MULBERI sebagai agen pencerahan kulit semulajadi


6. Gabungan wangian pati yang membangkitan semangat - MINYAK LAVENDER, MINYAK KAYU PUTIH & MINYAK FRANKINCENSE



Disini Yong tampilkan beberapa testimoni pengguna Body Scrub Marine Essence yang telah gunakan scrub ini untuk beberapa minit. Baru beberapa minit guna pun dah jelas nampak perbezaan. Jika amalkan seminggu 2 atau 3 kali lagi best kan?









Marine Essence Body Scrub ini didatangkan dengan kandungan 200ml. Boleh tahan beberapa bulan mengikut tahap penggunaan anda.


Sebotol hanya Rm47. Harga sangat berpatutan dan kesan terbaik anda akan dapat setaraf produk antarabangsa. Cubalah. Nak order boleh call Yong atau klik je whatsapp yong di sini ---> http://TopAgentTDC.wasap.my

Nurul Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


No comments:

Archive

About Me