25 November 2016

TDC CELEBRATION | CDM 2016

SUBHANALLAH 
ALHAMDULILLAH
ALLAHUAKBAR

Gembira tak terkata bila dah "CONFIRM". Inilah saat-saat yang di tunggu-tunggu selama ini. 5 tahun dalam business ni. Pelbagai suka duga sudah ku lalui dengan sabar. Akhirnya pangkat tertinggi dalam bisnes ni iaitu CROWN DIAMOND MANAGER dalam genggaman. Bulan Oktober 2016 pasti terpahat dalam ingatan sampai bila-bila. 



Terima kasih buat semua yang beri sokongan kepada Yong selama ini. Tanpa anda semua siapalah Yong di saat ini. Kejayaan ini kejayaan bersama. Kita raikan bersama kumpulan. Syukur dipertemukan dengan team THE DIAMOND CIRCLE (TDC). Very strong team, hubungan sangat rapat dan kami seperti satu family. Happy bila dapat berkumpul bersama.Tak lupa kepada rakan kongsi Yong semua kerana percayakan Yong. Terima kasih hadir untuk sama-sama celebrate Yong. Juga kepada my family, Tok, Abah, adik-adik, suami dan yang lain-lain terima kasih kerana memahami kerjaya Yong sekarang. Moga Yong dapat lebih membantu dan tingkatkan ekonomi keluarga kita dan beri nilai dalam kehidupan orang lain juga. Amin. Doakan ya :)



Oh! sebelum terlupa.. Jemputlah lihat perjalan bisnes Yong selama 5 tahun ini.. anda boleh lah ke entri sebelum ni ya klik sini ~~~ > CDM Ain Zulkarnaind.



Tanpa membuang masa, now jom kita enjoy lihat gambar-gambar semasa TDC Celebration awal bulan ini. Kami raikan New Crown Diamond Manager (CDM), New Double Diamond Manager (DDM) dan seorang 100k Qualifier pada hari tersebut.





My DDM, fresh from the oven

DDM Fiza Mahazir



Tahniah DDM Siti Azlina Osman @ DDM Olyn atas pencapaian terbaik anda. Moga terus sukses.




Kek ni sangat-sangat sedap! tak sangka betul bila makan boleh rasa terpegun hehe. 






Masa ni CDM Shaliza baru je share sedikit tentang kisah hidup Yong. Fuh tak tahan sebak. Tak plan nak nangis pun tau huhu Actually, yong pun dah lupa kisah tentang Yong terpaksa berhenti belajar dulu. Kalau difikirkan semula memang sedih sangat. Memang menitis air mata. Rupanya masa depanku yang bersinar baru bermula saat berhenti belajar tu, Syukur Ya Allah.









CDMs of The Diamond Circle team. 




Thanks mak untuk bunga cokelat ni. 





Thanks to my team yang hadir dari Utara juga from Klang Valley.







Tak lupa kepada suami tercinta, Abg Halim datang raikan Yong. Sentiasa support Yong dari dulu sampai sekarang.











Seronok bila bekerja dalam satu team. Perkara yang susah jadi mudah. Idea dan support tak pernah berhenti. TDC satu team yang hebat! Hebat berniaga ONLINE, satu team yang punyai jalinan hebat. Moga ikatan ukhwah kita berterusan dan berkekalan. InsyaAllah.


Kepada yang masih tercari-cari peluang perniagaan atau extra income. Yong sangat mengalu-alukan kedatangan anda bersama kami. InsyaAllah Yong akan cuba bantu anda sedaya upaya Yong. Apa tunggu lagi. Jemputlah contact Yong sekarang ye. Jadilah sebahagian dari TDC. 



Saya Hebat, Kami Hebat, TDC Hebat!
YES!


Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me