25 November 2016

PROMOSI PREMIUM BEAUTIFUL NOVEMBER 2016

YES! PROMOSI DATANG LAGI..


ehhh dah dekat hujung tahun kan? Confirm ramai yang akan melansungkan perkahwinan tak lama nanti, tak kurang yang bakal bertunang dan juga bakal menimang cahaya mata.




Korset atau bengkung dan ada ke sis?  Jangan tak tahu yee Korset premium beautiful ni penting tau di hari bahagia anda. Bantu selamatkan anda dari keyakinan diri dan juga gambar-gambar anda nanti hehe.. Yelah kan. baju dan cantik, make-up meletops mesti lah nak baju di tu cantik berpotongan gitu. Keyakinan diri tu naik 200% tau!






haaa maka dengan itu, Yong berbesar hati nak berikan promosi terbaik untuk sis. Jika ada yang nak bersalin pun digalakkan pakai PB korset ni. Lebih flexible nak pakai, rasa sedap sangat badan ni seperti diurut dan di tungku tau. Nak ke toilet pun lebih mudah.


 JIMAT! JIMAT! JIMAT


Jimat sampai Rm1500 tu tau. Promosi ni Yong lanjutkan sampai 30 November 2016. Boleh Contact Yong untuk ukur size anda atau check size dan harga Premium Beautiful Korset anda. Yong ada something special nak berikan kepada anda juga sebagai freegift untuk setiap pembelian Pb Korset ni. Confirm berbaloi sangat!





 Sarung je santai-santai pun dapat turun berat berkilo-kilo. If jaga pemakanan dan buat sedikit senaman lagi best tau. Cepat ajer u all boleh slim.


Dibawah ini ada sedikit kelebihan tentang setiap kepingan Premium Beautiful Korset ya




Premium Beautiful Elengance atau Premium Beautiful Classic?
Mana satu pilihan anda? Cepat-cepat contact me ya. Jangan lupa. Promosi ni sampai 30 November 2016 sahaja.


Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


No comments:

Archive

About Me