25 November 2016

CARA PEMBAYARAN PREMIUM BEAUTIFUL

Assalamualaikum. 


Masa kini pemakaian korset bagi setiap wanita makin meningkat. Ada banyak sebab kenapa wanita perlu pakai korset sebagai pakaian dalam pembentukan badan. Premium Beautiful adalah salah satu korset terbaik untuk wanita. Dilengkapi dengan teknologi Infrared, material yang sangat selesa juga punyai jaminan servis seumur hidup menjadikan ia Korset Premium No 1 pilihan wanita di Malaysia. Menarik bukan? 

Ramai tertanya-tanya, bagaimana la kan nak beli Premium Beautiful Corset ni. Macam mana cara permbayarannya pula? Korset Premium, harga mesti Premium juga kan? :) alah, yang tu jangan risau yee kita boleh bincang. Yang pastinya anda akan dapat harga terbaik dari saya. 



Sebelum tu jom baca dulu kelebihan tentang Premium Beautiful Korset. Banyak sangat kelebihan dia. Kalau dah sarung je baju melentik ni.. aduhh rasa taknak tanggal, best sangat!






Semestinya Premium Beautiful ni pakaian dalam pembentukan Kontur Badan paling terbaik. Membentuk badan, sangat berkesan dan mudah untuk dipakai. Juga dipanggil bengkung moden tau, Sesuai untuk wanita selepas bersalin. Nak sarung pun sangat flexible. Rasa seperti diurut dan ditungku. 






Ada yang tanya boleh ke bayar secara ansuran? Since sekarang ni demand Premium beautiful Corset tengah meletop-letop. Ramai juga yang nak bayar secara installment tau. Jawapannya, BOLEH sangat. Serendah Rm98 sebulan pula tu. Murah sangat kan? 


Selain ansuran, anda juga boleh buat bayaran secara tunai atau menggunakan kad kredit. Untuk bayaran ansuran kita menggunakan servis AEON credit. Jadi anda hanya perlu isi borang dan sediakan sedikit dokumen untuk memohon. Paling best bila dah beli korset ni anda akan dapat bonus sebanyak Rm200++ pula tu. Promotion still ON.. wajib cepat-cepat grab tau..



Mana satu pilihan ada? Premium Beautiful Classic atau Premium Beautiful Elegance? fungsi sama cuma material ada sedikit perbezaan. Okay jangan fikir lama-lama ye. Cepat-cepat hubungi Yong for free consultation. best sangat tau pakai PB ni.. :) 

016-6933614 - Yong



Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


No comments:

Archive

About Me