10 December 2014

KELAS BELAJAR MENJADI USAHAWAN BERJAYA | TDC UTARA

Assalamualaikum :)

Syukur ke hadrat Ilahi akhirnya dapat juga Yong dan team TDC UTARA mengadakan class pada bulan November lepas. Our class bertempat di Kepala Batas, Pulau Pinang.


Terima kasih kepada rakan kongsi dan mentor kami CDM Shaliza Aziz yang turut sama turun padang untuk bantu dalam sesi perkongsian ilmu :)


So pada hari tersebut Yong yang juga salah seorang speaker,berkongsi tentang tajuk Premium Beautiful Corset. Nak jual korset pun memang kena ada ilmu ye kawan-kawan. Tak boleh belajar thru Google aja. So di class kami dapat tunjukkan teori dan juga praktikal..




me in action.. seronok pakai microphone begini. rasa macam nak buat show sangat hehe :P






Mentor kami CDM Ija. Kata-kata semangat beliau memang kami ingat sampai sekarang. Terasa sampai ke lubuk hati paling dalam. Betul-betul nak buat business ni sampai menjadi-jadi. Bukan masa untuk main-main lagi sebab tahun 2015 adalah tahun yang lebih mencabar.




Antara rakan kongsi yang hadir. Terima kasih semua. Bersemangat betul mereka semua. Datang awal penuhkan class pula tu.




Kak Netty Rahma from Penang tapi berasal dari Medan, Indonesia. cantik kan beliau?




bersama Kak Wani and aslo from Penang.




Gee, dahulunya satu politeknik tapi tak kenal lagi masa tu.Now dah jadi rakan kongsi.. Moga ikatan persahabat kita dapat berpanjangan ya :)



Kak Hanifa from Alor Setar.


Kak Is from Penang.




Hope lepas ini dapat buat class lagi and lebih ramai rakan kongsi yang boleh hadir. Banyak lagi ilmu yang kami nak sampaikan from time to time. Lepas class memang semangat berapi-rapi. Timbul banyak idea nak buat business lebih laju.


Anda di luar sana pun boleh. Jika masih tercari-cari business. Inilah masanya. Tak semestinya di Utara (Penang, Kedah, Perlis) sahaja. Jika anda di Selatan Malaysia dan Pantai Timur pun boleh. Juts contact me. Yong akan explain lebih lagi.. Ok. terim kasih kerana membaca. Jumpa di puncak kejayaan :)



Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


2 comments:

Cik Iman said...

pas abis study nie mungkin leh gi insya allah :)

Najib Ariyan Ali Basha said...

respek boleh cakap depan public... saya tak boleh, mesti mengigil.... saya lebih boleh naik ke bulan daripada bercakap depan public

Archive

About Me