25 September 2013

KOREA KAMI DATANG!!

Bismillah.

Assalamualaikum semua.. bertemu kita di entri permulaan untuk travelog ke Seoul, Korea. Ya Allah! terujanya nak menaip entri ni.nak share pengalaman sepanjang perjalanan dari KLIA ke Seoul sampai la pulang ke Kuala Lumpur.  so marilah kita tengok gambar serba sedikir tersedia untuk entri ni.. 


pada 16 September 2013 lepas..Yong and family (biz family la katakan) bergerak ke KLIA pada pukul 6.30 petang.. so dalam 7 lebih macam tu kami dah sampai di KLIA.. fuh! masih awal.. terus ke kaunter untuk check-in.masa tu takda orang lagi.. dalam pukul 8 lebih macam tu baru kawan-kawan mula datang.. 



tema baju kami pada hari tu I LOVE GLAM dan berseluar hijau.. adik yong, Hafiz dan my cousin Fariz pun semangat pakai baju I LOVE GLAM walaupun datang hantar ke we all ke airport... hehe dorang pun excited tengok kami nak fly ke korea. InsyaAllah ada rezeki annti turn my brother pula ikut jejak langkah kakaknya ni untuk turut serta ke Gold Coast..



Muka happy nak ke Korea.. me, kak ija, my partner, Dian dan kak Olyn.. first timer follow trip bersama GLAM.. memang nampak sangat they all happy sangat dengan trip kali ni.. sangat enjoy!



antara qualifier ke Seoul, Korea from The Diamond Circle..Uncle Rosman, Kak Airin, Kak Sha Khalid, Kak ija, Yong, Dian, Olyn, Kak Faeza, Kak Ain & Abg Ezam.



qualifier under CDM Sha Khalid..yong wajib ada sekali :) next trip nak bawak lebih ramai ke GOLD COAST pula insyaAllah!






Suasana dalam Korean Airlines. best! luas dan selesa.. plan awal nak tidur je.. tapi tengok movie best pula.. ada satu cerita ni time nak ke Seoul pun yong tengok. time nak balik ke Kuala Lumpur pun layan..






cerita ni la yong tengok.. u all pun patut tonton juga tau.. memang nangis teresak-esak ok.. tak peduli dah orang kiri kanan.. haha. ingat ke yong je yang nangis.. bila tanya kawan-kawan, they all pun sama.. tangkap leleh hehe..

By the way, percutian kali ni memang superb habis, sangat menarik dan enjoy.. Setiap hari memang penuh aktiviti dan pastinya ada aktiviti melontar (shopping) yeah! Masa di Seoul awal satu jam dari Malaysia.. dari Kuala Lumpur ke Seoul mengambil masa 6 jam 15 minit. Kami bertolak tengah malam, jadi kami sampai di sana dalam pukul 7 pagi waktu Korea. Airport masih agak lengang.

Sampai ke sana kami disambut oleh tour guide Korean yang cantik manis. Alice namanya.. terus dapat jadual aktiviti kami selama 4 hari disana..Excited!




Seronok sangat travel dengan GLAM. Sentiasa Glamour, paling meriah, paling ramai ke KOREA dengan 5 bus!!!  

Ok nantikan entri untuk hari pertama di Seoul, Korea..pastinya lebih banyak gambar-gambar menarik bakal dikongsi untuk anda semua.

Stay tune and cute with me :) muah!

Nurul Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


No comments:

Archive

About Me