11 September 2013

CONGRATULATIONS | SM/SSM AWARD 2013

Alhamdulillah pada 24 August 2013 yang lepas telah berlangsungnya Majlis Anugerah SM/SSM 2013 bertempat di Menara PGRM, Cheras.

Tahniah yong ucapkan kepada rakan kongsi yang naik pentas. InsyaAllah next year kita bertemu di pentas Diamond pula ya :) InsyaAllah, usaha yang gigih membuahkan hasil yang lumayan.. Bangga dengan rakan kongsi yong yang sangat beri kerjasama dalam membangunkan business kami..ada yang dari utara dan juga Kuala Lumpur.. InsyaAllah lepas ni ramai di Sabah juga..

oke tanpa membuang masa jom kita layan gambar..banyak gambar yang nak dikongsi bersama anda semua ni tau.. teringat pula semasa yong naik pentas dulu :) next year yong naik pentas lagi u all..excited habis!!




our team yang cantik-cantik belaka


me and diana.. kami kenal dah lama, semasa kursus usahawan di Pahang, tak sangka kini betul-betul jadi rakan kongsi.


diana bersama suami beliau.


yong bersama najaha dan kak amy dari langkawi


with kak Ija dan kak ain dari johor bahru


kak girl yang comel gitew


antara produk yang terlaris dan sangat bagus untuk kesihatan.. Garam Buluh. ada banyak series tentant produk Garam Buluh ni, start dengan minuman, untuk masakan, coffee, sabun sampai la ke syampu dan ubat gigi tau..


dewan besar.ramai sangat usahawan berkumpul disini. excited habis nak naik pentas.. waktu first time dulu memang gigil juga.. next time pun sama kot. darah gemuruh disusuli rasa teruja nak glamour haha


bersama kak azza from cheras


Dian dari puchong. kami kenal melalui facebook je sebelum ni. tahniah dian :)


rakan kongsi yang naik pentas bersama mentor kami 


Tahniah kak mun. Seorang manager di salah sebuah restoren makanan segera yang femes di Malaysia 


Hazwan. Salah seorang GLAM Lelaki..wakil lelaki untuk The Diamond Circle


Bersama pakar strategy di Green Leaders Academy Malaysia.


All the best my partners. Yong sayang anda semua. semoga lebih sukses dalam bidang yang kita ceburi.. tak kisah la full time atau part time.. yang penting komitmen nak berjaya.. InsyaAllah yong sentiasa ada di belakang u all :)

Syukur dipertemukan dengan mentor yang sangat mengambil berat, sentiasa berikan yang terbaik untuk kami. Dengan business plan yang mudah untuk kami follow, product yang laris juga syarikat yang kukuh.. yong yakin yong boleh pergi jauh dengan business ni.. InsyaAllah yong boleh!! 

Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me