28 August 2013

MENGHITUNG HARI KE SEOUL, KOREA


Wehuuuu! Sedar tak sedar tinggal lagi 19 hari yong akan terbang ke Seoul, Korea. Sangat teruja u all.. ini trip yong yang keempat since yong buat business with GLAM.. syukur sangat diberi peluang macam ni.. Sudah tentu yong tak nak lepaskan peluang, malah nak buat lebih lagi.. Selain bantu diri, yong juga boleh tambah nilai dalam kehidupan orang lain.

Our team THE DIAMOND CIRCLE sahaja dah separuh bus dari 5 bus GLAM untuk trip ke Korea.. fuh! best nya.. tak sabar nak tengok bumi Korea pula.. banyak tempat menarik bakal kami jejaki. Teringat pula trip ke Eropah April lepas.. Ya Allah, rindu betul saat tu.. bumi Allah luas. banyak lagi tempat menarik yang yong belum pergi.. dengan business ni yong dapat ke negara-negara lain yang sebelum ni yong tak pernah jangka mampu pergi dengan duit sendiri.. Siapa sangka.. negara korea ni negara kelima yong pergi dengan PERCUMA.. 

InsyaAllah trip akan datang ke Gold Coast pula.. semestinya yong nak kesana dengan business partner yong.. baru lebih enjoy kan?? tak sabar dah ni.. lebih ramai..lebih best!! tak gitew??



teringat kenangan di London dan Paris hari tu.. ada rezeki boleh ke sana lagi.. amin :)



Ramai yang suka holiday juga kan? tak kisah dalam atau luar negara.. kepada yang berminat nak dapat FREE trip macam yong.. boleh la roger yong nanti..yong boleh terangkan kepada u all.. dengan online business selain dapat income kita juga berpeluang dapat percutian percuma. best kan??


1 comment:

Anonymous said...

seronok nyer nanti bawa balik ole2 korea ye xpun pakwe korea tu hehehe

Archive

About Me