30 April 2019

BAGAIMANA NAK RECHARGE ENERGY?

Ilmu.

Bila tak amal lebih 3 hari ianya akan makin hilang. 

Sebab tu kita sentiasa kena upgrade ilmu. Topup yang mana kurang. Gilap yang mana masih berbaki.

Sama juga semangat. Bila dalam kehidupan  realiti. Banyak anasir luar menarik aura positif kita. Sampai satu tahap kita rasa tak bersemangat. Down. Lemah. Tak bermaya. 

Bagaimana nak recharge? 

Kita berkumpul dalam circle yang positif. Tambah energy kita. Cucuk booster biar tahan lama 💪

Itulah yang Yong buat selama 8 tahun ni. Banyak tempat yong belajar. Banyak orang yong p menuntut. Banyak kali dah jatuh bangun. Tapi saya masih di sini. Masih dengan bisnes yang sama. Masih dengan mentor yang sama 😭

Semalam Cdm Shaliza Aziz tanya. Dah lama yong dalam bisnes ni. Apa yang buat Yong masih bertahan. Oh my! Rasa nak teriakkk. 

Alhamdulillah class pada Sabtu lepas beberapa rakan kongsi yong turut sama hadir. Ada yang datang dari KL dan Selangor, tak lupa dari Kedah dan Penang pun turut sama hadir. Bersyukur masih punya team yang sentiasa dahagakan ilmu. Tanpa ilmu susah kita nak maintain dan teruskan bisnes dengan sukses.

InsyaAllah jumpa lagi korang di next class ya. Tak lama lagi Ramadhan bakal berkunjung tiba. Rindunya Ramadhan. Teringat 8 tahun lepas kali pertama berpuasa sebagai agent Korset Premium Beautiful. Indah sungguh perasaan time tu. Syahdu tau! 

No comments:

Archive

About Me