09 November 2018

A GOOD START FOR NOVEMBER

Assalamualaikum. A good start for November. Dua tiga minggu kebelakangan ni Yong dapat rasakan sesuatu yang best sedang berlaku dalam team Yong. Sejak kami berkumpul pada akhir bulan lepas. Nampak sangat semangat ahli kumpulan makin meningkat.


So far kami ada banyak aktiviti baru yang akan dijalankan sebelum masuk tahun 2019. InsyaAllah untuk tahun 2019 kami dah ready untuk meroket lebih tinggi. 


Stay tune for next project. Tak sabar nak umumkan pada semua satu persatu. Doakan apa yang dirancang ini berjalan lancar ya.


So seperti biasa pada awal bulan menjadi kewajipan kami sebagai usahawan untuk jumpa mentor or partners for review and setting strategy untuk bulan baru. Bertuah sungguh kali ini mentor kami berada di Sungai Petani. Dapat la sertai kami untuk sesi diskusi petang itu.




Terima kasih rakan kongsi yang hadir iaitu Fatimah, Farah Eliana dan Suriani. Tak lupa mentor kami yang cantik CDM Shaliza Aziz.




Petang tu Yong datang untuk berkongsi ilmu baru pada team, tapi bila ada mentor sekali ni menjadi-jadi pula idea keluar. InsyaAllah apa yang kami usahakan ni membantu untuk lancarkan lagi progress rakan kongsi sedia ada dan bakal rakan kongsi yang akan datang.




Teamwork make a dreamwork. Tanpa kumpulan yang saling percaya mempercayai, mana jadi progress kerja yang awesome kan?




Bila dah masuk kedai baru, mestilah nak try their food kan? tambah pula time lunch perut tengah berkeroncong, so I decided untuk order this Nasi Goreng Paprik. Sedap tau. Puas hati makan. Tak tahu nak komplen part mana sebab masakannya sedap segala segi. Masuk je mulut memang cukup rasa. gituuu :)


You guys kalau nak try coffee or saja nak lepak ke kan boleh la try this cafe. Cool gak.

Blackwood Coffee and Chocolate
No 35, Tingkat Bawah, Lengkok Cempaka 2, Bandar Amanjaya, 08000 Sungai Petani, Kedah




Nurul Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)

ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me