01 November 2017

INTENSIF MAGNET KEKAYAAN DAN KEJAYAAN | IMKK OCT 2017

Sebelum ni Yong tak pernah terfikir pun nak join seminar Dr.Azizan. Entah kenapa. Walaupun rasa ilmu dalam diri ni dah tepu. Tapi stilll buat derk ajer. haha Tak baik sikap macam ni kan? kena UBAH!


Cuma sampai satu satu masa tu, my mentor ajak join seminar INTENSIF MAGNET KEKAYAAN DAN KEJAYAAN pada 27-29 October 2017 di IDCC Shah Alam. 


Fuh! Tak boleh tidur beberapa hari sebelum tu sebab rasa berdebar sangat. Tak pasti kenapa berdebar tu tapi rasa teruja sangat nak attend seminat Dr Azizan. 


 

Keluar rumah awal pagi sebab nak pergi seminar. Muka hari pertama. Berseri-seri nak upgrade ilmu. 




Sebelum masuk ke dewan. Wah! Time ni kejutan budaya kejap. Korang jangan main-main dengan semangat usahawan ni tau. Nak masuk dewan pun perlukan semangat dan hati yang kental sebab semua MEREMPUH masuk ke dewan. Berpusu-pusu nak duduk bahagian depan.



Ni sahabat-sahabat seperjuangan Yong. Kami datang ke sini memang betul-betul nak ubah kehidupan kami. Ya Allah bantulah kami. 


Ilmu-ilmu yang kami dapat dalam seminar ni InsyaAllah akan dikongsi bersama team TDC. 
"Sebaik-baik manusia adalah yang bermanfaat bagi orang lain". Tak sabar nak share ilmu. Adalah menjadi kebanggaan kami bila tengok rakan kongsi pun berjaya dalam bisnes ni.



Disebabkan class bermula awal pagi dan berakhir pada lewat malam. So we decided untuk stay di hotel area Shah Alam je. We choose Concorde Hotel Shah Alam sebagai tempat kami bermalam. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. 






Seminar kali ni selama 3 hari. Sungguh banyak input yang kami dapat. Rasa terlebih-lebih ilmu yang kami perolehi semasa di sana. Best tak terkata. Rasa diri seperti orang baru. Puas hati kena "brain wash" dan di "clorox" oleh Dr Azizan. Hati rasa lebih tenang dan dekat dengan-Nya.






Energy memang LUAS BIASA sangat! Panas betul tengok usahawan-usahawan yang dapat hasil BERJUTA dari seminar-seminar yang mereka hadir ni. Kami pun nak macam tu jugak! 



InsyaAllah December nanti kami akan join next class yang lebih MANTOP! Doakan kami sukses. Kami nak membantu umat Islam dan orang yang disekeliling kami meningkatkan taraf kehidupan yang lebih baik.



Nurul Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me