31 August 2017

DINNER AT SIAM SIAM BOAT NOODLE SEREMBAN

Dah lama yong teringin nak makan Boat Noodle. Ramai kawan update cakap sedap. So I wonder la juga cemanalah rasanya Boat Noodle tu kan? hehe *pengaruh rakan sebaya betul Yong ni. 


Since Yong stay di Seremban beberapa hari after balik dari Gold Coast hari tu, so Yong ada contact my partner Kak Mashithah di Sepang & Kak Sarinah di Nilai untuk jumpa. We decided nak jumpa di Seremban Gateaway. and yes kami dinner di SIAM SIAM BOAT NOODLE. 




Dapatlah merasa juga Boat Noodle BUT bagi Yong masakan di sini biasa-biasa saja. Yong order tomyam dan sup. Tomyam agak masam. Sup tu boleh la. Takdalah teruk sangat hehe. Tu pun order sampai bermangkuk-mangkuk. 4 mangkuk je Yong makan, okay la tu kan.


Dengar kata kedai lain ada lagi sedap. So nanti Yong nak pergi try.




Pulut Mangga ni pun biasa je sebab di tempat Yong boleh dapat lagi sedap dari ni haha. Siapa mai Sungai Petani mai la Yong bawa p makan pulut mangga atau pulut durian yang super sedap :p




Eh asyik cerita makan je kan? actually tujuan yong jumpa kakak berdua ni untuk beri ole-ole yang yong beli di Gold Coast hari tu. Sempat la Yong share cerita dan pengalaman Yong bercuti secara percuma di Australia. ternyata memang super best! U all pun mesti follow tau!



Alhamdulillah dikurniakan rakan kongsi seperti mereka. Rela dibimbing dan sentiasa nak belajar ilmu baru. Nak mulakan atau belajar sesuatu yang baru tak kenal usia ya. Tahun ini tahun terbaik jika nak mulakan bisnes. So kakak berdua ni amik cabaran nak start business. Ini juga sebagai langkah persediaan buat mereka untuk hadapi ekonomi sekarang dan persiapan untuk pencen.. tak gitu?



Jika ada diluar sana juga ingin seperti mereka. Jangan malu-malu segera hubungi Yong okay. InsyaAllah Yong akan terangkan semuanya secara lebih terperinci. Let's du-it! Projek 50k!


Nurul Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


No comments:

Archive

About Me