31 March 2017

MAJLIS ANUGERAH SALES MANAGER & SENIOR SALES MANAGER MARCH 2017


Meriah betul event kali. Alhamdulillah pada 11 March 2017 yang lepas, Yong bersama team The Diamond Circle (TDC) berkumpul di IDCC, Shah Alam bagi meraikan qualifiers yang telah berjaya naik pangkat Sales Manager dan  Senior Sales Manager.

Tahniah diucapkan kepada yang terlibat. Rasa bangga dengan pencapaian anda semua. Titik peluh selama ini berhasil dengan jayanya. 

Event kali ini sangat menarik kerana ramai usahawan TDC dari jauh dan dekat. Team TDC Utara siap sewa satu van untuk perjalanan ke Shah Alam. Hebat betul! semangat berkobar-kobar nampaknya tu kan?

Jom kita lihat dulu siapa yang berjaya naik pentas kali ni.


Tahniah kepada SSM Encik Zahir dan SSM Munirah Ibrahim di atas pencapaian anda. Seorang dari Kulim, Kedah dan seorang lagi dari Pontian Johor.



Ini pula SSM Hanifa dari Alor Setar dan SM Fazlon Anita dari KL.


Kenalkan SM Farah Eliana dari Batu Kurau, Perak dan SM Fatimah Nik Mat dan Serdang, Kedah. Mereka berdua anak didik DDM Fiza Mahazir dan DSM Siti Norizam. Congratulations for their leaders.


Ini pula SM Noormizan dari Kepala Batas, Penang dan SM Nor Asma dari Kulim.


Tahniah kepada penerima award. Happy betul mereka kan?



Sebahagian my team yang hadir ke majlis. Terima kasih sangat di ucapkan. Terharu dapat tengok anak didik berdiri atas pentas terima award. Lepas ni aim lebih lagi okay.


CDM in The Diamond Circle. InsyaAllah this year kami akan lahirkan lebih ramai lagi CDM. more to come. 











Bergambar sakan tu wajib lah kan? Dalam setahun banyak event yang ada. Bila ambil peluang hadir, kita pun terima tempias kejayaan usahawan-usahawan yang lain juga. Aura positif tu perlu sangat bila kita nak berjaya. 


Kalau rasa down, lemau, tak semangat nak teruskan bisnes. Apa lagi cepat-cepatlah bergaul dengan kawan-kawan yang positif orang nya. Paling mudah datang class atau join event. Confirm balik tu terus berseri muka kita. tak gitu?


 Ini lah hasil bila bekerja dalam team. Rasa seronok, semangat membara dan hasil pun bombastik. Thanks team buat yong rasa nak bekerja lebih kuat membantu kalian. Moga terus sukses okay!


Kepada kawan-kawan di luar sana yang teringin nak memulakan bisnes and join TDC yong sentiasa mengalu-alukan kehadiran anda semua. Jangan segan silu. Boleh hubungi Yong ye. Yong akan share tips dengan anda.

Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me