03 November 2016

BIOZONE FOOD PURIFER | EVERY FAMILY SHOULD OWN ONE

Assalamualaikum semua :) hari ni yong nak share info tentang one product yang yong gunakan di rumah.. namanya BIOZONE FOOD PURIFER . ok Biozone Food ni kegunaan dia untuk menyahkan  bacteria, viruses, antibiotics dan fatty acids dari bahan mentah sebelum masak sebelum kita masak makanan..


contoh macam keluarga yong..tok yang selalu masak dirumah. so yong hadiahkan satu unit biozone untuk tok. Bila beli bahan mentah.. sebelum nak bersihkan ayam, daging, ikan, sayur dan buah-buahan..tok akan purify dulu bahan-bahan tersebut dengan menggunakan biozone food purifier ni..


Alhamdulillah..sedikit sebanyak yong dapat lindungi keluarga yong dari penyakit sebab biozone ni mampu untuk mengurangkan bahan kimia sebanyak mungkin sebelum kita mengambil sesuatu makanan. Kebanyakan bahan kimia dapat disingkirkan oleh BIOZONE Food Purifier melalui proses purifikasi di mana kita mempunyai kajian-kajian makmal yang boleh dikongsi bersama. Teknologi ozon yang umumnya digunakan untuk purifikasikan air, makanan dan rawatan kolam renang telah dibuktikan secara saintifik di kebanyakan negara maju.



Lihat apa yang kita makan selama ini...bahan kimia daripada baja dan ubat yang tidak boleh hancur melalui proses penghadaman..


Usah risau, penyelesaian sudah ada dengan teknologi pembersih makanan 'Biozone Food Purifier'...



ini gambar contoh semasa tok yong purify ikan.. lihat tu...buih-buih toksin tu berwarna kelabu dan berbau hanyir.. jika ayam pula.. warna toksin agak kekuningan dan juga berbau busuk..




1. Sediakan semangkuk air.
2. Bersihkan makanan dan potong kepada kepingan.
3. Letakkan makanan yang perlu dipurifikasi ke dalam mangkuk. 
4. Pastikan paras air menutupi makanan. (isipadu air yang maksimum untuk purifikasi ialah 10 liter)
5. Masukkan tiub silikon bergred medikal ke dalam mangkuk dengan merendamkan batu seramik di dalam air.
6. Tekan butang pengawal masa untuk memilih masa purifikasi anda.


Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

1 comment:

dear anies said...

seram laa pulak sy tgk buih2 tu

Archive

About Me