22 April 2016

AURA DIAMOND NIGHT 2016 MAKIN DEKAT!

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah masih ada kesempatan nak update blog banyak-banyak this month. Bulan ni agak menarik dan penuh jadual Yong sebab banyak travel , event dan class yang kena attend. Syukur masih punya kekuatan untuk bekerja di saat hamil 7 bulan sekarang ni.

Esok adalah hari yang dinanti-nanti. Majlis DIAMOND NIGHT akan berlangsung esok dengan penuh meriah. InsyaAllah kami keluarga TDC akan meraikan beberapa orang partner yang akan naik pentas esok. 



Diamond Night ni merupakan satu majlis untuk meraikan usahawan-usahawan SHOM yang berjaya naik pangkat Diamond Sales Manager dengan sales sebanyak Rm180,000, Double Diamond Manager dengan sales Rm720,000 & juga penganugerahan tabung kereta.

Kali ini dua orang rakan kongsi Yong akan naik pentas untuk anugerah Diamond Sales Manager iaitu DSM Azza Amri & DSM Siti Norizam. Tahniah diucapkan kepada mereka berdua.



Last month kak Azza meraikan suami beliau di majlis SM/SSM. This month giliran beliau pula.


Kak Siti datang jauh dari Kedah. Usaha yang berterusan akhirnya membuahkan hasil. InsyaAllah lepas ni fight for pangkat Double Diamond Manager pula. 

Tak sabar nak ke majlis esok. Selain makan malam yang exclusive, dapat jumpa rakan kongsi, mentor juga usahawan-usahawan lain membuatkan Yong lagi bersemangat untuk teruskan perjuangan business ni sampai berjaya.

Nanti Yong akan update cerita menarik sepanjang majlis esok ye. Sebelum tu jom layan gambar majlis Diamond Night 2015 dahulu.










Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


No comments:

Archive

About Me