25 March 2016

MAJLIS ANUGERAH SALES MANAGER & SENIOR SALES MANAGER MARCH 2016

TAHNIAH!


Alhamdulillah pada Sabtu lepas bertempat di IDCC, Shah Alam telah berlangsungnya Majlis Anugerah Sm/Ssm 2016. Majlis ini bertujuan untuk meraikan usahawan-usahawan Sahajidah Hai-O Marketing (SHOM) yang telah mencapai sales sebanyak Rm20,000 & Rm60,000 secara berkumpulan.


Syukur ke hadrat Ilahi, kali ni majlis sangat meriah. Yong dan team The Diamond Circle telah berjaya membawa seramai 30 orang qualifiers untuk majlis anugerah kali ini. Dewan yang besar dan selesa, buatkan majlis lebih meriah dan kami sebagai usahawan-usahawa SHOM makin berbangga dan bersemangat nak raikan kawan-kawan yang lain.




Antara yang hadir majlis tersebut. Merah Hitam tu memang tema syarikat :) kena sangat dengan Yong yang sukakan color merah.




Bergambar dulu sebelum partners beratur naik pentas.




Nurhazwani Ameen from Penang. Fulltime dengan business bersama team The Diamond Circle. Alhamdulillah kali ni naik pentas bersama rakan kongsi juga dari Penang.




Mohamad Fadzil Amri. Suami kepada my diamond partner, Kak Azza. Masih bekerja sebagai pegawai bank dan jadikan business ni sebagai part-time. Alhamdulillah berjaya naik pentas kali ni sebagai Senior Sales Manager. Siapa kata business ni untuk wanita sahaja. Lelaki pun boleh tau.




Nooratikah Ibrahim dari Penang juga. Start buat business ni selepas beberapa bulan pakai korset Premium Beautiful. Ika ni dulu junior Yong masa di sekolah Teknik Penang. Tak sangka jodoh buat business bersama. Alhamdulillah beliau buat busines secara part time and naik pentas anugerah kali ni sebagai Sales Manager. Tahniah Yong ucapakan ye.




Tahniah kepada semua qualifier, cantik betul nak naik pentas kan? ini lah bukti bila dah mulakan business. Naik pangkat kita diraikan dalam majlis gilang gemilang yang dianjurkan oleh syarikat. Next kita aim lebih lagi okay?










Bunga-bunga segar untuk rakan kongsi tercinta :)





Nak juga ambil gambar kenangan kan? Masa ni dah 6 bulan hamil. So kali ni kita pakai jubah longgar yang selesa untuk wanita hamil from Emerald On Monday.




Kak Azza bersama suami. Next month Kak Azza naik pentas sebagai Diamond Sales Manager. 





Suka betul gambar ni. Thanks Kak Wani & Ika yang datang all the way from Penang. habis majlis terus shoot balik ke utara semula.




Ika bersama suami. Muka baby face je Ika ni kan? dah ada anak seorang tau. comel sangat!





Akhir sekali nak ucapkan terima kasih kepada our mentor CDM Shaliza dan pasangan beliau. Dari mula business sampai sekarang tak pernah lepaskan tangan nak bantu saya dan rakan-rakan seperjuangan. InsyaAllah next award saya akan bawa lebih ramai lagi qualifier lepas ni. Bukti business makin menjadi-jadi!!




Last but not least, our business opportunity masih terbuka kepada anda semua ye. Jika berminat nak sertai team The Diamond Circle boleh la contact yong. Dengan modal yang flexible, produk yang sangat bagus juga team yang kuat InsyaAllah kita semua boleh maju jaya! Jangan malu segan contact Yong okay!


Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me