18 August 2013

JUNE AWARD | CDM CELEBRATION

Assalamualaikum dan salam sejahtera. terima kasih kerana masih sudi meluangkan masa menjadi pembaca di blog yong.. Maaf entri ni dah lama terperuk di draft. Ramai yang nak tengok gambar-gambar menarik semasa di majlis GLAM award pada June lalu..

Ok.. today yong nak sajikan mata u all dengan banyak gambar ye.. June GLAM award ni diadakan untuk meraikan GLAMpreneurs yang layak mendapat tabung kereta, 100G, berjaya melayakkan diri ke pangkat Double Diamond Manager dan juga paling menarik iaitu berjaya ke pangkat paling tertinggi dalam business ni iaitu pangkat CROWN DIAMOND MANAGER..

So untuk majlis kali ni kita meraikan my lovely Mentor, Crown Diamond Manager Shaliza Aziz..Happy sangat dengan pencapaian luar biasa Kak Ija.. dari mula buat business sentiasa bersemangat dan laju..yong pun teruja nak follow!

Tak lupa. malam tersebut juga meraikan Yong dan Kak Norain from Johor Bahru untuk pangkat Double Diamond Manager. Kami berdua sama-sama dibawah pimpinan Crown Diamond Manager Shaliza Aziz, Rasa sangat bangga dan gembira pada malam itu kerana dapat raikan detik-detik manis bersama,, Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan tu.. 

Terima yong ucapkan kepada kak Ija dan suami, tak lupa kepada my mentor CDM Hanis Haizi dan pasangannya CDM Razali Zain serta CDM Sha Khalid dan pasangannya bakal CDM Zaer Ali atas segala bimbingan dan tunjuk ajar yang diberikan selama ini.. InsyaAllah..yong nak teruskan usaha sampai berjaya macam mentor-mentor yong..

Tanpa membuang masa.jom kilat lihat gambar-gambat menarik yang ada :)



Crown Diamond Manager Shaliza Aziz sedang memberi ucapan.. rasa sayu sangat bila dengar pengalaman kejayaan kak ija.. wajib follow sebab nak berjaya macam kak ija juga..





Pada malam tu ramai rakan kongsi yang hadir untuk beri meraikan kak ija.. Jauh dari Utara dan Selatan pun turut hadir sama.. excited habis! best sangat!!




sesi potong cakes yang memang sedap gilers! ada 3 kek pada malam tu tau. semuanya delicous sangat!



Ini adik yong yang kini sama-sama buat business dengan yong. InsyaAllah, kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan? akan yong curahkan ilmu dan tunjuk ajar sampai adik yong berjaya. 


 Seronok dapat hadiah! kak ija dapat handbag Prada tau u all!


yong pun dapat hadiah juga iaitu casing ipad from Kate Spade. color pink dan sangat cantik!












tahniah yong ucapkan kepada Kak Norain juga..sama-sama naik pangkat dan happy dengan pencapaian sekarang ni.. now kita inject turbo untuk naik CDM pulak ya!





Akhir kata, terima kasih kepada rakan kongsi yang hadir beri sokongan dan juga penguat semangat yong untuk teruskan business ni.. Dari mana pun kita, siapa kita, tinggi mana pun pangkat kita, jika nak berjaya kita perlu sabar, usaha dan konsistensi yang tinggi.. InsyaAllah ada rezeki untuk kita yang berusaha.. sesiapa pun boleh berjaya dalam business ni.. Semuanya terlah terhidang didepan mata.. cuma kita sahaja tinggal untuk membuat pilihan.

Terima kasih kepada Green Leaders Academy Malaysia kerana telah menyediakan tempat belajar dan mentor-mentor hebat untuk kami follow jejak mereka.. kami semua BOLEH!!!

Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)

ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me