23 November 2019

PERUT KEMPIS, KAKI RUNCING DENGAN THERA PANTS

Assalamualaikum. Hari ni Yong nak kongsikan pengalaman Yong sendiri memakai Thera Pants. Sebelum ni dengar feedback orang lain je kan? haa sekarang diri sendiri pun dah merasai pengalaman sarung "legging slim magik' nih.

Korang nak tahu tak? Pertama kali Yong sarung Thera Pants ni kan Yong rasa WOW sangat. Iyelah, "legging slim" ni jauh beza dengan girdle Premium Beautiful yang Yong selalu pakai tu. Kedua-dua punyai ciri-ciri dan keistimewaan masing-masing, cuma this time Yong nak kongsi feel dia dengan ampa.

Thera Pants ni best sebab bila sarung aje terus dapat rasa efek perut kempis tu. AUTOMATIK KEMPIS tau perut ni sebab Thera Pant cover terus perut kita sampai ke buku lali. Panjang kan?





Hari pertama Yong sarung Thera Pant ni Yong dapat rasa kaki Yong suam-suam aje. Rasa macam tengah bertungku gitu. Selesa sangat.

Dah la seluar ni panjang. Yong nak pakai seluar putih pun tak rasa risau dah. Boleh dah Yong pakai seluar yang sebelum ni Yong tak dapat nak pakai.

Paling best bila Yong pakai baju-baju lama Yong sebelum ni. Sebelum ni Yong sengaja simpan baju lama sebab "sangkut" kat perut haha Entah cemana rasa nak try. Eh! boleh pula pakai. Apa lagi terus pakai la untuk keluar kerja. Alhamdulillah. Rasa happy sangat.




Salah satu sebab Yong rasa nak pakai Thera Pant ni ialah part ni. Thera Pants mempunyai 13 kristal magnetik yang terletak di titik-titik akupuntur. Fungsinya ialah untuk membantu meningkatkan peredaran darah, oksigen dan nutrien yang seterusnya menggalakkan  pemulihan sel serta membantu melegakan sakit otot.


Sebelum ni Yong ada rasa sengal di lutut ni. Berdenyut-denyut. Risau pun ada. Now Yong cuba ikhtiar dengan Thera Pants ni. InsyaAllah membantu.












Thera Pants ni bukan sahaja membantu wanita untuk turunkan berat sahaja. Bukan je orang-orang muda yang pakai malah ibu-ibu kita yang umur 50-60 an juga sangat suka dengan Thera Pants ni. 


Iyelah, ibu-ibu kan suka ke majlis-majlis ilmu. Kadang tu terpaksa duduk di bawah. Kalau ada yang sakit lutut tu rasa perit juga kan. Nak berjalan jauh pun ada yang tak boleh sebab ada masalah lutut dan kebas kaki.

Apa kata kita hadiahkan Thera Pants ini kepada ibu-ibu kita di rumah. Bukan kita je merasai pengalaman terbaik dengan Thera Pant malah ibu kita juga dapat merasai manfaat darinya.


Boleh hubungi Yong untuk maklumat lanjut. Kita ukur dulu dan beri special price untuk awak okay.


Ain Zulkarnaind
016-6933614 (Sms/Whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com



No comments:

Archive

About Me