09 May 2019

AGENT MIN KAFFE SINGAPORE

Assalamualaikum. Hai, Salam 4 Ramadhan buat semua. Syahdu sungguh bila berada dalam Bulan Ramadhan bulan mulia ini. Banyak aktiviti dan amalan yang boleh kita buat untuk gandakan pahala. Bagaimana dengan puasa kita setakat ini? Harap semuanya berjalan lancar ya. 


Yong pun alhamdulillah sihat dan baik-baik sahaja kesihatannya. Time Ramadhan ni Yong perasan, time sahur Yong WAJIB minum Min Kaffe. Tak kisah lah Min Kaffe panas atau sejuk. Kalau tak minum tu lain macam sungguh badan ni. Rasa lemau tak bermaya. Asyik nak tidur aje kerjanya.


So start dari kemarin Yong terus bancuh Min Kaffe time sahur dan minum dengan Shake Me Cocoa. Sepanjang hari ada energy dan tak lembik dah macam sebelum ni. Eh ada ke kawan-kawan di Singapura yang nak cuba minum Min Kaffe kopi garam buluh ni? 




Mari sini,  Yong nak kenalkan my agent di Singapore. Nama beliau ZulFadzly Yasin. Serius ramai sangat warga Singapura yang dapatkan kopi garam buluh Min Kaffe ni dari Zul. Zul bekerja di Singapore. Jadi bila ada customer memang takda masalah. InsyaAllah Zul boleh delivery sampai ke tangan anda secepat mungkin.



Anyone yang nak dapatkan our product terutamanya Min Kaffe. U guys boleh segera hubungi Zul. Boleh terus whatsapp +60 12-228 7702  di atau klik sahaja Instagram Min_Kaffe_Singapore di sini 



No comments:

Archive

About Me