27 December 2017

PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT KUCHING & CAPSULE HOTEL

Syukur Ya Allah. 

Apa yang Yong rancang semuanya berjalan lancar. Pada 4 December 2017 akhirnya sampai juga Yong ke Kuching Sarawak untuk berjumpa my partner Tyaa Mohd. Yong ke Kuching lepas sehari Yong hadiri Seminar MMM (entri di sini) di IDCC Shah Alam. 



Sampai je terus selfie. haha.. Dasar perempuan kan? Untung Tyaa, sebab Yong baru je habis seminar. Terus dapat ilmu panas-panas gituu. Wajib praktikkan tau Tyaa. Kalau tak buat memang rugi sangat! 


Ini kali pertama Yong ke Sarawak. Yong percaya dengan langkah pertama ini. InsyaAllah Yong akan kembangkan team PB Expert di Sarawak pula. Yong yakin sangat! Di sini Yong ceritakan sikit kenapa anda di Sarawak perlu sertai Yong bersama TDC.


2 SEBAB kenapa anda di Sarawak PERLU sertai Yong  bersama The Diamond Circle.


  1. Bisnes plan yang mudah, adil dan telus.
  2. Produk jualan yang VIRAL, berkualiti dan mudah di jual.
  3. Boleh membina rangkaian perniagaan bukan sahaja di Malaysia malah di luar negara. 
  4. Business yang ada payslip yang sah & laku di Bank
  5. Kita mempunyai lambakan real testimoni from our team.
  6. Teamwork yang kuat & bimbingan percuma (online & offline)
  7. Insentif yang sangat menarik seperti Elaun Kereta & Trip Melancong ke Luar Negara 2x setahun
  8. Awards system yang menarik dan mengujakan.
  9. Pelbagai aktiviti yang fun
  10. Melahirkan ramai Premium Beautiful Expert
  11. Peluang jana unlimited income
  12. Platform terbaik buat anda  untuk bina keyakinan & penampilan diri 



Terima kasih buat Tyaa kerana sudi bawakan laksa Sarawak Original pada pagi tu, siap bawa kek lapis yang sedap-sedap belaka tu untuk akak. terharu tau. Dan ini pula bekalan untuk Yong bawa pulang ke Kedah. eh, memang sedap sangat ye Laksa Sarawak ni sampai jadi ketagih pula Yong makan setiap hari hehe


Yong pergi ke Sarawak hanya setengah hari sahaja. Petang Yong dah pulang ke Kedah. Dari Kuching ke KLIA 2, seterusnya Yong naik train ke Terminat Bersepadu Selatan dan naik bus malam tu balik ke Kedah. Sampai Sungai Petani pukul 4.20 pagi. 


Puas hati travel begitu. Semua tempat dapat jelajah. Dapat kenal kawan baru. Dapat kembangkan pasaran business. Best sangat! Orang Sarawak, khususnya warga Kuching yang berminat nak join business bersama TDC, nak cari side income, nak buat business online atau nak pakai Korset Premium Beautiful sila contact Tyaa Mohd di number +60138114483 atau boleh terus contact Yong sendiri ya. InsyaAllah kami akan berikan service yang terbaik buat anda.




Dan part ni Yong nak cerita juga buat pembaca blog ini. Di entri yang lepas Yong ada ceritakan yang Yong stay di Capsule Hotel kan?


Haa ini nak cerita sedikit review untuk u all. Bagi Yong hotel Capsule ni sangat sesuai untuk u all yang transit di KLIA 2 atau yang akan memulakan perjalanan awal pagi. Macam Yong hari tu, tiket flight pukul 7 pagi. Maka elok benar la Yong stay di Capsule Hotel kerana hotel ini memang terletak dalam KLIA 2.


Dari hotel nak ke Gate 13 ambil masa 20 minit juga. Yong keluar hotel pukul 6 pagi. Dengan jalan lenggang kangkung elok je last call nak boarding dah masa tu. Fuh! patut kena keluar awal lagi. Yang jadi makan masa sebab kena beratur panjang time nak masuk check di imegresen. 


Ini "bilik" Yong. Elok je muat untuk Yong. Mereka sediakan juga berus gigi, ubat gigi dan tuala. Bilik air juga berdekatan dengan bilik Yong tu juga. Tilam juga selesa dan empuk. Cuma Yong je tak dapat tidur lena sebab risau tak terjaga pula. Kang kalau terlepas flight kang naya jeee haha


Bilik-bilik yang disediakan pula terbahagi kepada beberapa bahagian. Ada kawasan lelaki, perempuan dan campur. Tapi jangan risau. Staf di situ akan beri tempat yang bersesuaian dengan anda. Macam Yong, mereka berikan tempat untuk wanita semua. 


Maybe ada yang berminat nak stay di hotel ni. Boleh book awal. Cara nak booking hotel ni, Yong klik di website mereka terus di sini : Capsule Hotel


No Contact : 03-76102020
info@capsulecontainer.com
  • Address : Level 1 (CP1), Lot 1, 2, 3, 4, & 5, gateway@klia2, 64000 KLIA, Sepang, Selangor, Malaysia

1 comment:

Tyaa Mohd said...

Tq kak ain sharing banyak ilmu bisnes panas untuk Tyaa! Doakan misi Tyaa kembangkan TDC di Sarawak berjaya ya? Boleh bantu ramai orang buat side income gemok2!��

Archive

About Me