09 September 2017

PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT TRAINING CLASS

Assalamualaikum. 

Syukur kepada Allah. Setiap bulan kami di TDC Utara dapat buat class training untuk usahawan-usahawan TDC yang tinggal di kawasan utara. Setelah beberapa tahun berpindah tempat sana sini untuk buat class. Now kami dah ada satu tempat tetap untuk dijadikan tempat belajar. Syukur Ya Allah.


Class ini percuma sahaja. Khas buat usahawan baru dan lama berkumpul untuk menuntut ilmu. Kami di TDC amat mementingkan ilmu. Dengan ilmu yang ada membuatkan bisnes kami menjadi lebih lancar.



Jadi untuk class pada bulan Ogos, kami menyediakan topik "Bagaiman untuk menjadi seorang Premium Beautiful Expert". Banyak ilmu baru yang diberi. 


Emcee untuk training kali ini ialah Ssm Wani Ameen dari Penang. Makin improve cara beliau mengendalikan kelas. Jauh berbeza dari sebelum ni. Ini nama proses pembelajaran. Belajar jadi berani. Tahniah Kak Wani.




Speaker kali ini ialah Dsm Siti Norizam Ishak dan Yong sendiri. Tahniah buat Kak Siti Norizam kerana berjaya menyampaikan ilmu PB korset dengan baik sekali. Proud of you!






Ada soalan kuiz untuk mereka yang berjaya jawab soalan berkaitan Premium Beautiful.
Dapat hadiah dari Australia tau :)



Ain Zulkarnaind in action. Yong berkongsi tips tentang business Premium Beautiful. Syok tau bisnes PB korset ni. Makin lama makin jatuh hati gituuu


















Tahniah kepada semua yang hadir. Dari Yong seorang yang memulakan bisnes ni. Now dah ada team di utara. Kami tekad nak kembangkan team kami di Utara dan Seluruh Malaysia. Next class jemput la datang ramai-ramai okay.


Yang hadir pula dari pelbagai latar belakang. Semuanya mempunyai satu matlamat iaitu berjaya dalam bisnes yang kami jalankan sekarang. Yong doakan kalian terus sukses, berjaya dan setia bersama our team, The Diamond Circle. Teruskan perjuangan kita!




Habis class terus bersama team Wani Ameen for o-group. Mereka semua ni dari Penang tau. Orang penang mai hehe. All the best kak Wani & team. Progress makin laju. Partners pun makin bersemangat. Bisnes makin laju bila team semua seronok jalan bisnes. betul tak?


Bila ada ilmu, insyaAllah banyak perkara kita boleh buat. Rajin-rajinkan diri ya. Salam meroket sampai ke bulan. Salam 50k! 


Nurul Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


3 comments:

Wani Ameen said...

Tq yong for the class and for the ogroup utk my team...

Doakan kak wani and my team ye...

Unknown said...

Thank you Yong tak pernah jemu didik kami. Muah ciked

dear anies said...

masing2 ceria je dpt ilmu baru

Archive

About Me