10 May 2017

DIAMOND NIGHT 2017 | THE GREAT GATSBY

Assalamualaikum. 

Pada 22 April 2017 yang lepas telah berlangsungnya Majlis Makan Malam atau Diamond Night 2017. Kali ni ada tema tau iaitu The Great Gatsby. Wah! ramai betul yang hadir pada malam tu dengan pakaian yang ikut tema. Cantik-cantik belaka Yong tengok tau.


Majlis kali ini Yong meraikan rakan kongsi yang iaitu Double Diamond Manager Fiza Mahazir dari Kedah untuk anugerah Double Diamond Manager. Tahniah Yong ucapkan buat Jat. Bukan senang nak sampai ke tahap ini. Banyak perngorbanan dan usaha kami lalui bersama untuk sampai ke tahap ini. Ambil masa bertahun-tahun tapi berbaloi.


Terima kasih buat Mentor kami CDM Shaliza Aziz kerana sentiasa bersama kami dari awal berbisnes sampai la sekarang. Terima kasih kepada rakan kongsi seluruh Malaysia juga usahawan TDC yang hadir sama-sama meraikan hari yang sungguh berprestij ini.


Selain itu kami juga meraikan Diamond Sales Manager Nurul Sa'dah Bahar dan Diamond Sales Manager Diana Hassan. tahniah diucapkan buat kalian ya.


apa pun jom layan gambar yang ada ni. selebihnya boleh la tengok album gambar di facebook Yong okay. klik sini ---> Diamond Night 2017



Antara usahawan TDC yang hadir dari seluruh Malaysia



Barisan leaders The Diamond Circle (TDC)



Semua excited berposing



cantik-cantik kan? time ni la nak melaram u all :)






Antara suami-suami yang hadir. Support isteri berbisnes ni tau. Abg Halim pun turut hadir beri sokongan. Alhamdulillah. Makin semangat isteri nak buat bisnes jadinya hehe




Bersama pereka fashion terkenal Rizman Ruzaini.



Tahniah Fiza Mahazir. lepas ni aim nak naik pentas ambil award lagi okay. 



Pengantin baru. Untung lepas kawin rezeki mencurah-curah. Banyak betul good news sekarang ni.



Tak lupa mentor kesayangan kami CDM Shaliza Aziz. Cantik baju mak kita kan :)







Selain ada makan makan, kami juga dapat melihat fashion show produk baru iaitu tudung yang bakal dikeluarkan tak lama lagi. Tak sabar nak try nanti. Tudung eksklusif gabungan idea pereka fesyen terkenal Rizman Ruzaini di bawah label Infinence.




Rakan kongsi dari Utara.  Jauh datang untuk meraikan leader mereka DDM Fiza Mahazir. Pengorbanan kalian kami hargai. Sayang TDC!


Seronok bila dapat lihat rakan kongsi pun bersemangat dan dapat aura positif bila hadir ke majlis. InsyaAllah minat akan makin mendalam dan terus rasa nak melonjak lagi dalam apa yang kami buat sekarang.


Bila tengok rakan kongsi naik pentas, teringat zaman yong naik pentas dulu pada tahun 2014.. Boleh tengok kisah yong di sini ---> Diamond Night 2014


Semoga dengan kisah ini dapat beri inspirasi buat kawan-kawan diluar sana. Jika ada yang masih tercari-cari peluang business, inilah yang anda cari. Peluang di depan mata. Join us now. Boleh contact yong untuk penerangan lanjut ye.

Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

1 comment:

Wani Ameen said...

Great entry CDM

Archive

About Me