25 January 2017

TDC UTARA TRAINING CLASS JANUARY 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 


Alhamdulillah akhirnya berkesempatan juga Yong nak update blog hari ni. Nak berkongsi cerita tentang aktiviti kami TDC UTARA untuk bulan Januari 2017. Actually banyak dah aktiviti yang kami jalankan tapi tak sempat nak update buat tatapan pembaca blog ini. Sebelum ni kami dah buat grooming class tau. Belajar mekap dan personaliti. Juga ada blogging class untuk belajar buat "kedai online" yang u all tengah baca sekarang.. haa ini lah kedai online yong iaitu "BLOG>


Syukur kehadrat Ilahi kami diberikan kesihatan yang baik dan kelapangan masa untuk berkumpul di majlis ilmu di awal tahun 2017. Seronok kan bila dapat jumpa kawan-kawan usahawan. Tambah pula yang punyai matlamat dan impian yang sama. Rasa excited nak jumpa sampai rasa tak boleh tidur malam hehe


So untuk kelas kali ni, DDM Fiza Mahazir & DSM Siti Norizam yang bertugas. Banyak input baru yang kami kongsikan buat sahabat-sahabat TDC semua. Paling best bila ada tetamu istimewa iaitu DDM Olyn yang datang jauh dari Melaka khas untuk turut sama beri sokongan buat kami. 


Macam-macam soalan yang ditanya oleh sahabat semua. Lagi banyak soalan lagi banyak perkara baru yang kita boleh belajar bukan?



Antara speaker yang turut bekerjasama pada kelas TDC UTARA kali ni. 


DDM Fiza berkongsi tentang Power Presention.
DDM Olyn berkongsi tentang cara untuk Power Closing.
Dsm Siti Norizam share tips untuk cabaran baru TDC iaitu TDC 3s Challenge.
Yong pula share tips tentang Personal Branding dan jadual posting di social media.


Semua tajuk best kan? fuh! rugi sangat kalau tak hadir :)









Terima kasih semua di atas kehadiran anda. Ada dari Jitra, Alor Setar, Sungai Petani, Juru, Penang dan kawasan sekitar. Terima kasih banyak-banyak ye.


Buat yang belum tahu lagi. Training class TDC UTARA ialah kelas tambahan buat usahawan TDC yang tinggal di utara semenanjung Malaysia which is yang tinggal di Perlis, Kedah, Pulau Pinang dan utara Perak. Kelas ini kami jalankan setiap bulan dan topik yang di sampaikan pula berbeza-beza. 


Rasa enjoy dan happening sangat. Yong and team juga dapat asah skill untuk berkongsi sebagai speaker di class. Moga ilmu yang disampaikan bermanfaat dan dapat bantu melancarkan bisnes sahabat-sahabat sekalian. Kami aim nak dapat bonus Rm50,000 sebulan! Bonus GEMOK kan?
MESTI NAK!


Tak lama lagi, our company buka new trip ke Gold Coast. Siapa suka travel tapi nak travel FREE ke overseas boleh la sertai kami. Yong boleh bantu anda berkongsi ilmu untuk dapat free trip ke Gold Coast, Australia. Bestnya nak tengok ikan paus dari kapal mewah dan beri makan pada ikan dolphin.


awak nak join tak? jangan lupa contact saya ye



Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me