28 November 2014

KERETA BARU | SEMANGAT BARU

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Ilahi. Tanggal 20 November 2014 yang lepas, Yong secara rasminya memiliki KERETA BARU.  yeah! Entri ni bukan nak menunjuk-nunjuk ye. Sebagai kenangan untuk masa hadapan. Mana tahu nanti anak cucu nak baca tulisanku ini. kan? kan?


Rasa happy dan bahagia sangat saat ini kerana berjaya memiliki kereta Honda City keluaran terbaru ini. Actually kereta Honda merupakan salah satu kereta idaman Yong semasa awal-awal Yong memulakan business bersama GLAM. After two years baru dapat memiliki kereta ni. Takpe lah. Better late than never. Rasa berbaloi buat business selama ni. InsyaAllah ada rezeki boleh tukar lagi kan :) Kereta Impian Yong yang sebenarnya sangat rare! haha Nanti kita story later..


Ini entri Yong dua tahun lepas : Kereta idaman | yang mana satu pilihan anda???



Alahai.. syahduuu nya rasa..  Siapa sangka buat business online pun boleh bertukar kehidupan 360 darjah. Yong tak pernah terfikir kehidupan akan jadi sebegini. Moga lebih banyak lagi yang yong akan dapat lepas ni bersama kawan-kawan seperjuangan. Terima kasih kepada family, yang tersayang, mentor dan juga rakan kongsi tercinta kerana percaya akan perjuangan yong selama ini.


Business ni tak susah & yang best semua ada peluang untuk berubah. Hanya perlu work closely with the team. For those with background pendidikan yang baik or kerja yang bagus, tu bonus. Lebih mudah dari yang lain jika pandai gunakan kelebihan. Thanks to GLAM & Hai-O too.


Anyone yang berminat nak jalankan business online seperti Yong. Boleh roger Yong ya. Yong boleh story about apa yang yong jalankan selama ini :)


Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


2 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

tahniah Yong.. tumpang gembira.. mudah2an akan lebih berjaya lagi di masa depan

Unknown said...

Nanti kalau awak perlukan tayar baru, cuba website http://mytayar.com

Ada >50 kedai di Klang Valley yang feed harga kat website. Harga yang dipaparkan dah masuk balancing dan valve. Free alignment kalau beli 4 tayar. Confirm tak kena tipu dengan kedai sebab semua terms + conditions dah dijelaskan di website.

Anda hanya perlu masukkan spec tayar terus ke website. Website akan menunjukkan info mengenai offer dari Network Workshops kami. Anda boleh pilih apa yang penting untuk anda samada harga, lokasi, jenama atau model tayar.

Kita akan pantau kedai supaya mereka tak menipu customer website. Anda hanya perlu bayar 5% deposit online. Lepas tu website akan hantar email info mana nak pergi. Balance 95% bayar terus kat kedai.

Archive

About Me