03 September 2013

BERKELAH DI BATU FERINGGI, PENANG.

Assalamualaikum semua :) seronok nak bercerita hari ni tentang aktiviti hujung minggu lepas.. Yong and my sisterhood pergi berkelah di Batu Feringgi, Penang, Excited sangat sebelum kesana sebab dah lama tak pergi ke pantai.. 

Kami tiba di Penang pada waktu pagi sebab sebelah siang masing-masing ada kerja yang perlu diselesaikan.. so gunakan masa yang ada sebaik mungkin.. time kerja kita kerja betul-betul, time rileks kita enjoy setiap saat yang ada..

Thanks to my team yang sudi datang berkelah bersama-sama..happy sangat dapat luangkan masa bersama u all tau.. ada masa kita buat kerja bersama, ada masa kita enjoy bersama..cool kan? 

so untuk picnin kali ni takda la bawa makan banyak sangat, semuanya dibeli. contoh macam yong bawa nasi lemak, kak mun bawa sandwich, miza sediakan air, ena and aness bawa makanan ringan. so sorang bawak sedikit bila kumpul jadi banyak juga.. hehe

tanpa buang masa jom layan pictures yang ada.. next plan kami nak buat aktiviti yang lebih enjoy! 



























lawak betul tengok gambar-gambar yang ada.. terlompat-lompat sampai balik terus sakit badan hahaha.. macam-macam gaya ada.. ni sebagai warming up sebelum ke GOLD COAST. kat sana nanti nak lompat lebih tinggi. yeah!!! tak sabar!!

u all yang berminat nak ke Gold Coast secara percuma macam yong boleh la contact yong ya.. Gold Coast ni negara yang ke ENAM yong akan pergi as free trip. 5 star treatment pulak tu..semua disponsor cuma bawa duit shopping aja.. best kan??

Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

No comments:

Archive

About Me