05 December 2012

KENAPA YONG PILIH BUSINESS ONLINE?? | The Social Media Revolution 2012

Salam semua :) apa khabar..diharap anda semua sihat-sihat sahaja.. terima kasih kerana masih sudi membaca blog yong yang tidak seberapa ni..  ketika ini yong masih bersiaran di Kuala Lumpur..Esok, insyaAllah yong akan ke Melaka sebelum bergerak pulang ke Kedah..

Mesti ramai yang masih tertanya-tanya..apakah pekerjaan yong ketika ini kan? kepada pembaca blog yong yang lama (klik sini untuk ke BLOG ALINACLOVER), u ols mesti sudah tahu kan yang yong ni fulltime blogger dan hanya menjalankan perniagaan online.. yong sudah mempunyai sebuah blogshop sendiri iaitu ALINAC SHOPPE.. Alhamdulillah..sambutan sangat menggalakkan..yong hanya FOCUS 100% terhadap bisnes yang yong jalankan dan itu sahaja pendapatan yang yong dapat setiap bulan.. 

Setahun yang lepas.. yong dipertemukan dengan satu lagi produk yang sangat-sangat best iaitu Korset Premium Beautiful..yong tak sangka bisnes korset ni yong dapat mengubah kehidupan dan perniagaan yong dari biasa-biasa ke bisnes yang makin luar biasa.. yang paling best bisnes ni juga dijalankan secara ONLINE iaitu menggunakan FACEBOOK dan BLOG.. yong diajar menggunakan social media marketing untuk memasarkan produk secara berkesan.. dan hasilnya memang sangat-sangat menggembirakan..

Tanpa buang masa jom yong nak share dengan u ols tentang video dibawah. u ols WAJIB tonton oke.. insyaAllah u ols pun bole faham kenapa yong sangat-sangat yakin dengan bisnes melalui social media marketing ni..






Sudah tonton?? 

Alhamdulillah..melalui social media marketing, yong tak perlu nak jumpa customer sorang demi sorang untuk promote produk yang yong jual malah customer yang datang sendiri untuk membeli produk dari yong.. dengan cara dan tunjuk ajar dari GREEN LEADERS ACADEMY MALAYSIA yong yakin yong boleh bergerak melangkah jauh lagi dengan bisnes ni..bermula dengan diri sendiri, sekarang yong dah mula kembangkan kumpulan yong sendiri dari pelbagai negeri. semoga Allah memberkati pekerjaan yong dan yong dapat bantu lebih ramai lagi kawan-kawan di luar sana..

Kepada anda yang berminat untuk memulakan perniagaan secara online.bolehlah menghubungi yong..yong bersedia membantu.. tak kisah lah anda berada di mana pun.. Kedah, Perlis, Penang, Sabah, Johor, Terengganu, Kelantan, Melaka, Seremban, dan Kuala Lumpur..

Ada masa kita jumpa ya.. esok yong dah nak balik Utara..yang mana dah set time nak jumpa yong..kita jumpa nanti oke? 



love,
Yong

No comments:

Archive

About Me